11-01-2020 - Pic Peric des de Formiguera (Capcir)
12-01-2020 - Pics de Marboré i de la Cascada
12-01-2020

Diumenge esmorzem a les 7:30h al senzill refugi guardat de Camporells. Una gran lluna. Dia magnific.
Una persona que ha dormit al refugi porta uns elegants esquis HAGAN.
Encarem cap al modest Mortiers amb estones de fort vent que li plantem cara. Neu dura amb acumulacions de neu nova compactada.
L'última pala pots triar com vols que sigui la pendent de dreta. En aquest últim tram, si que només trobem neu nova compactada, la millor neu del cap de setmana. Fem el cim, i baixem per la pala disfrutona. La felicitat s'acaba ràpid, però l'hem gaudit.
Ahir ja vam descartar baixar per la Vall de Galba, doncs no hi ha suficient neu. Desfem el camí, planejant deixant-nos caure fins al refugi de Camporells, on descansem una mica.
Just veiem desfilar un grup d'unes 20 persones que arriben amb banyador (i res més!!), motxilla i raquetes, que van amb alegria a banyar-se al llac gelat. Veure per creure. És veu que ho fan cada any...
Pugem a la Serra d'en Mauri fins a trobar les pistes i baixem per les pistes endurides fins als cotxes.
Bon cap de setmana d'esquí de muntanya amb el Club Muntanyenc Sant Cugat.

Primeres llums amb la lluna